Váš nákupný košík je prázdny.

Vyhľadávanie

rozšírené

Ako nakupovať na dvere.sk


Ak Vás nebaví zdĺhavé čítanie pomoci ako nakúpiť tovar na dvere.sk, odporúčame pozrieť si grafický návod, ako postupovať pri nákupe na našom eshope!


Výber tovaru

Na hlavnej stránke si vyberte oddelenie, o ktoré máte záujem, napr. dvere a zárubne. Po kliknutí na túto položku sa Vám zobrazia oddelenia tovarov napr. interiérové dvere, posuvné dvere, bezpečnostné dvere, zárubne (pokiaľ je členené oddelenie do podskupín, rozbalí sa Vám ponuka tovaru z podskupín). Tu si môžete prezerať jednotlivé modely a ak požadujete viac informácii o ktoromkoľvek výrobku, kliknite na tovar alebo príslušný obrázok a zobrazia sa Vám všetky údaje o výrobku.

Ak pri tovare nenájdete informácie, ktoré by Vás zaujímali, môžete využiť email alebo telefónny kontakt uvedený na pravej strane v sekcii ‚‚Pomoc s nákupom“. Naši zamestnanci Vám v čo najkratšej dobe odpovedia.

Registrácia
V našom internetovom obchode Vám ponúkame bezpečnú registráciu. Registrovať sa môžete v pravej hornej záložke ‚‚Registrácia“. Registrácia spočíva v zadaní, či nakupujete ako súkromná osoba alebo na firmu. Je potrebné vyplniť:

  • Vaše meno
  • adresu
  • telefónne číslo
  • email
  • heslo
  • IČO
  • DIČ
  • prípadne si môžete navoliť aj dodanie tovaru na inú adresu ako je Vaša fakturačná adresa

Po vyplnení kliknete na ikonku ‚‚Potvrdiť“. Pokiaľ sú vyplnené údaje správne, zobrazí sa Vám informácia o úspešnej registrácii. V tej chvíli sa stávate registrovaným zákazníkom.
Pri ďalšom navštívení našej stránky už nemusíte nič vypĺňať, iba sa prihlásiť v pravej hornej záložke ‚‚Prihlásiť“, kde zadáte svoj email a heslo. V tej chvíli už budete prihlásený.

Nákupný košík
Po vybraní tovar a vložení do nákupného košíka (to spravíte, keď pri produkte kliknete na ‚‚Kúpiť“ - tu si zároveň môžete zmeniť počet kusov daného modelu) je potrebné si zvoliť:

  • spôsob dopravy vybraného tovaru (osobné vyzdvihnutie v Bratislave v kamennej predajni, osobné vyzdvihnutie tovaru u predajcu dvere.sk na SR, rozvoz tovaru)
  • spôsob platby za tovar (prevodom z účtu, TatraPay, CardPay)
  • montáž alebo bez montáže

Dokončenie objednávky je možné viacerými spôsobmi:

  • prejdením slova ‚‚pokračujte na ďalší krok“ - tu si môžete ešte skontrolovať údaje a vyberiete si spôsob platby a prepravy a slovom ‚‚pokračujte“ prejdete na prehľad Vašej objednávky a ak súhlasíte s obchodnými podmienkami, môžete prejsť na ‚‚objednávku“. Objednávka je v tejto chvíli zapísaná v našom systéme.
  • prejdením na  ‚‚k pokladni“, a následne sa Vám zobrazia údaje o tovare a vyberiete si spôsob platby a prepravy a slovom ‚‚pokračujte“ prejdete na prehľad Vašej objednávky a ak súhlasíte s obchodnými podmienkami, môžete prejsť na ‚‚odoslať objednávku“.
    Objednávka je v tejto chvíli zapísaná v našom systéme.

Objednanie tovaru
Tovar sa objednáva až po úplnom zaplatení tovaru a to prevodom na účet spoločnosti. Zákazník je o objednaní tovaru informovaný mailom.

Dodanie tovaru
Tovar sa dodáva iba na základe objednávky kupujúceho a to na dohodnuté miesto dodania (adresu dodania).
Pokiaľ kupujúci neuvedie pri prvotnej registrácii inú adresu dodania objednaného tovaru platí, že miestom dodania je sídlo alebo adresa bydliska kupujúceho. V prípade, že kupujúci má záujem dodať tovar na inú adresu, je potrebné túto skutočnosť uviesť v objednávkovom formulári.

Objednávku je možné zrušiť, nie je možné záväzne potvrdiť, najmä, nie však výlučne z dôvodu nepravdivých údajov uvedených v objednávke, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo ak sa výrazne zmenila cena distribútora/výrobcu. V prípade, ak takáto situácia nastane, kupujúci bude ihneď informovaný predávajúcim za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, ak kupujúci zaplatil časť alebo celú výšku kúpnej ceny a nedošlo k dohode o ďalšom postupe, bude mu táto finančná čiastka vrátená do 15 pracovných dní.

Storno objednávky

Objednávku je možné zrušiť, nie je možné záväzne potvrdiť, najmä, nie však výlučne z dôvodu nepravdivých údajov uvedených v objednávke, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo ak sa výrazne zmenila cena distribútora/výrobcu.
V prípade, ak takáto situácia nastane, kupujúci bude ihneď informovaný predávajúcim za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, ak kupujúci zaplatil časť alebo celú výšku kúpnej ceny a nedošlo k dohode o ďalšom postupe, bude mu táto finančná čiastka vrátená do 15 pracovných dní.

Prevádzkovateľ

  • IČO: 44263899
  • DIČ: SK2022648672
Novinky e-mailom

Zadajte svoj e-mail a budete informovaní o novinkách

© 2018 Dvere.eu, s.r.o. Všetky práva vyhradené.
EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. 2018

Platobné metódy